Overslaan en ga direct naar de inhoud Direct naar de footer

Onze ambities

Voor het schooljaar 2024-2025

  • Fries: beleidsplan op orde en vervolg implementatie Spoar 8 
  • Dalton: vervolg opleiding Daltoncoördinator, zichtbaarheid in de school en visitatie in het najaar 
  • PR: promotiefilm maken, PR artikelen vernieuwen (poster in de hal, documenten) 
  • Rekenen: borgen methode Pluspunt 
  • Taal: borgen methode Taalactief 5 
  • Sociaal- emotioneel: opleiding Kwink coördinator, vervolg inzet Breinhelden (executieve functies) + borgen methode Kwink en SEL-lijsten Kindbegrip 
  • Burgerschap: speerpunten 2024/2025 uitvoeren 
  • Engels: borgen methode Blink + aanvullende lessen in groep 7/8 
  • Bewegend leren: minimaal 2 lessen per week in alle groepen m.b.v. bewegend leren 
  • Hoogbegaafdheid: vervolg inzet handboek hoogbegaafdheid 
  • Begrijpend lezen: borgen Blits 2 en invoeren Atlantis 
  • (Voortgezet) Technisch lezen: invoering methode Atlantis en oriënteren op nieuwe leesmethode voor groep 3 
  • Digitale vaardigheden: implementeren digitale vaardigheden vanaf groep 5 t/m 8 m.b.v. gebruik laptops en lessen digitale vaardigheden door ICT'er (vanuit subsidie basisvaardigheden) 
  • Vervolg inzet subsidie basisvaardigheden 'taalontwikkeling' 
  • WMK: zorg en begeleiding, kwaliteitszorg en schoolklimaat 
  • Handelingsgericht werken: OPP's (ontwikkelingsperspectieven) in Parnassys vervolg + leerlijnen m.b.v. SLO-doelen 
  • Lessen m.b.v. EDI-model en inzet Eloo bij klassenbezoeken en maatjesleren 
  • Inzet Eloo: kwaliteit cyclus onderwijspersoneel 
  • Ouderbetrokkenheid vergroten 
  • Afstemming met de kinderopvang: IKA gericht werken 

Deze ambities zijn verder uitgewerkt in het schooljaarplan 2024-2025: