Onze ambities
Voor het schooljaar 2024-2025
- Fries: beleidsplan op orde en vervolg implementatie Spoar 8
- Dalton: vervolg opleiding Daltoncoördinator, zichtbaarheid in de school en visitatie in het najaar
- PR: promotiefilm maken, PR artikelen vernieuwen (poster in de hal, documenten)
- Rekenen: borgen methode Pluspunt
- Taal: borgen methode Taalactief 5
- Sociaal- emotioneel: opleiding Kwink coördinator, vervolg inzet Breinhelden (executieve functies) + borgen methode Kwink en SEL-lijsten Kindbegrip
- Burgerschap: speerpunten 2024/2025 uitvoeren
- Engels: borgen methode Blink + aanvullende lessen in groep 7/8
- Bewegend leren: minimaal 2 lessen per week in alle groepen m.b.v. bewegend leren
- Hoogbegaafdheid: vervolg inzet handboek hoogbegaafdheid
- Begrijpend lezen: borgen Blits 2 en invoeren Atlantis
- (Voortgezet) Technisch lezen: invoering methode Atlantis en oriënteren op nieuwe leesmethode voor groep 3
- Digitale vaardigheden: implementeren digitale vaardigheden vanaf groep 5 t/m 8 m.b.v. gebruik laptops en lessen digitale vaardigheden door ICT'er (vanuit subsidie basisvaardigheden)
- Vervolg inzet subsidie basisvaardigheden 'taalontwikkeling'
- WMK: zorg en begeleiding, kwaliteitszorg en schoolklimaat
- Handelingsgericht werken: OPP's (ontwikkelingsperspectieven) in Parnassys vervolg + leerlijnen m.b.v. SLO-doelen
- Lessen m.b.v. EDI-model en inzet Eloo bij klassenbezoeken en maatjesleren
- Inzet Eloo: kwaliteit cyclus onderwijspersoneel
- Ouderbetrokkenheid vergroten
- Afstemming met de kinderopvang: IKA gericht werken
Deze ambities zijn verder uitgewerkt in het schooljaarplan 2024-2025: